Při hubnutí si uvědomte, co opravdu chcete

0

Než začnete jakkoli měnit svou životosprávu, uvědomte si, co doopravdy chcete. Chcete zhubnout, nebo zpevnit a vypracovat tělo? Není to totiž to samé a na hubnutí i na zpevnění těla se musí jít jinak.

Stanovte si cíle

Ujasněte si tedy svoje cíle dřív, než zjistíte, že se k nim dopracováváte zcela nevhodnou cestou. A hlavně se nevzdávejte! Zde jsou naše tipy, jak hruškak cíli dojít:

  • Stanovte si reálné cíle a pracujte na nich po kouskách, na etapy. Co takhle chtít si pro začátek koupit o velikost menší kalhoty?
  • Stanovte si i sportovní cíl, nejen cíl hubnutí. Třeba uběhnout běžecký závod nebo vyjít schody v práci a nezadýchat se tolik.
  • Největším cílem by mělo být to, abyste se cítili skvěle a spokojeně. Diskomfortem ke komfortu.
  • Přestaňte se každý den vážit a váhu příliš neřešte už z toho důvodu, že můžete vážit hodně, ale přitom vypadat skvěle. Svaly jsou totiž těžší než tuk, ale objemově jsou menší.
  • Kupte si sportovní oblečení, v němž se budete cítit dobře. To vás namotivuje. Samozřejmostí jsou pohodlné boty. Pokud se chystáte běhat, měli byste se těšit na okamžik, kdy boty nazujete.
  • Najděte si na cvičení parťáka. Jednou podpoříte vy jeho, podruhé on vás.
  • Kupujte si magazíny o sportu a získejte i teoretické poznatky.
  • Pořiďte si sporttester s GPS, který vám ukáže naběhané nebo nachozené kilometry a vaši trať.
  • Smiřte se s tím, že sport není vždy pohodlný. Jde o překonání lenosti nebo bolesti. Tento boj ale můžeme vždy vyhrát!
  • Vezměte na vědomí, že výsledky nebudou znatelné hned, ale třeba až za 6 týdnů. Nemohou se nedostavit!
  • Sílu a morálku ze sportu můžete nakonec využít i v běžném životě, nebo ji můžete z běžného života přenést do sportu. Zvládnete v práci řídit 10 lidí? Potom je pro vás hodina plavání určitě hračka.
  • Jednou za 14 dní si dejte svou oblíbenou sladkost nebo jídlo, které do zdravého jídelníčku příliš nezapadá. Ať už je to knedlo, vepřo, zelo nebo svíčková na smetaně.
Sdílej:

O Autorovi

Málokoho by napadlo úmyslně si ubližovat. Vybírejme si proto z nepřeberného množství potravin ty, které nám nejen neubližují, ale ty, které nám dokonce prospívají a blahodárně působí na naše tělo i mysl.

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close