Držíte dietu? Pozor na potraviny, které vypadají zdravě, ale nezhubnete s nimi

1

V dnešní době bojuje se svou váhou kdekdo, proto není divu, že na hru s „nízkotučnými“ a „fitness“ výrobky přistoupili i výrobci potravin a obchodníci. To, že má na sobě výrobek lákavý nápis, který slibuje 0 % tuku nebo light složení, ještě neznamená, že je pro vás skutečně dobrý. V každém případě byste to, co si z regálu dáváte do košíku, měli otočit a prostudovat si složení onoho výrobku. Budete překvapení!

Tmavé pečivo nemusí být celozrnné

K potravinám, které se tváří přátelsky, ale příliš přínosné pro vás nebudou, patří například:

  • Müsli tyčinky. Ty jsou perfektní na celodenní túru, ale ne k sezení u počítače a nedostatku pohybu.sandwich
  • Pečivo označené jako tmavé. Ne všechno tmavé pečivo je to žádoucí. Některé je barvené nebo láká opraženými semínky. Důležité je však jeho složení. Jakmile je u pečiva v názvu první pšenice (např. pšenično-žitný chléb), znamená to, že chléb je složen převážně ze pšenice, a žita je v něm pomálu. Vezměte si raději z vedlejšího regálu chléb žitno-pšeničný. Jednou pro vždy přestaňte věřit názvům „cereální“ nebo „vícezrnný“.
  • Zdravě vypadající bagety. Nevěřte tomu, že když z obložené bagety kouká list salátu, bude bageta zeleninou překypovat. Spíš naopak.
  • Krémové zeleninové polévky. S nimi na hru přistoupili i fast-foody a začaly je připravovat. Tyto polévky jsou ale většinou zahušťovány jíškou z bílé mouky nebo smetanou.

Doporučujeme: Soustřeďte se na to, co si v marketu kupujete. A pokud máte chuť na zdravou bagetu, kupte si jednu žitnou, spoustu zeleniny, kvalitní sýr a neméně kvalitní šunku a připravte si ji doma sami. Alespoň budete vědět, co jíte.

Sdílej:

O Autorovi

Málokoho by napadlo úmyslně si ubližovat. Vybírejme si proto z nepřeberného množství potravin ty, které nám nejen neubližují, ale ty, které nám dokonce prospívají a blahodárně působí na naše tělo i mysl.

  • Sisi

    A co takhle všechny ty „energy bary“ a jiné tyhle tyčinky? Asi spíš před cvičením, nabrat energii, ale k hubnutí taky nic moc…

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close