Cvičení ve dvou – zlepšete si fyzičku i vztah

0

Hledáte způsoby, jak se ještě více motivovat do cvičení? Pokud vám rady z časopisů, chytré aplikace ani lákavé odměny nepomáhají, je na čase vyzkoušet něco jiného. Vytáhněte partnera z gauče a vyrazte sportovat. Posílíte svou fyzičku i vzájemný vztah.

Výhody cvičení v páru: Lépe (a rychleji) dosáhnete cíle

Fyzická aktivita má sama o sobě spoustu benefitů. Když do ní zapojíte svou drahou polovičku, všechny se vám ještě znásobí. Chcete zhubnout? Zpevnit tělo? Jenže ta pohovka je tak lákavá a večer s filmem zní lépe než dřina v posilovně. Pokud cvičíte sami, podobné myšlenky vás snadno přemohou.

S partnerem ale na výmluvy není čas ani místo. Domluvili jste se, že v pondělí chodíte cvičit? Přes to nejede vlak. Navíc se můžete vzájemně motivovat a rychleji dosáhnete vytouženého fitness cíle.

Při společném tréninku se vzájemně motivujte.

Budete se spolu cítit lépe

Překonávání překážek upevní váš vztah. Platí to i v případě sportu. Chtěli jste to na konci série vzdát, ale partner vás namotivoval, abyste to dokončili? Díky společnému sportování si budete mnohem více věřit a spoléhat na sebe. Platí to hlavně pro sporty, které jsou na vzájemné důvěře založené, jako je například akro jóga.

Získáte větší sebedůvěru

Fyzická aktivita přispívá k vylučování hormonů, které zvýší vaše sebevědomí. Budete se cítit dobře a spokojeně a společné cvičení si spojíte s příjemnými pocity.

Strávíte více času společně

Přes týden na sebe nemáte moc čas, po návratu z práce jste rádi, že si odpočinete, a na vymýšlení večerních plánů nemáte energii. Když chodíte několikrát do týdne cvičit sami, ze společného času si ukrajujete ještě více. Spojte příjemné s užitečným a místo lenivého odpočinku nebo kina vyrazte sportovat. Strávíte spolu více drahocenného času a bude vám jednoduše fajn.

Při společném sportu budete trávit více času spolu a navíc se dostanete do kondice.

Nejlepší sporty pro páry – od cyklistiky po akro jógu

Přesvědčily vás výhody a už plánujete, kdy si s partnerem zacvičíte? Vybírat můžete z nepřeberné nabídky. Záleží, která aktivita vás baví. Mezi populární sporty pro páry patří třeba cyklistika, běh nebo jízda na in-line bruslích. Soutěživé typy zaujme squash nebo tenis, případně další míčové hry jako badminton či plážový volejbal. Své síly můžete změřit na horostěně nebo vzít do ruky hole a vyzkoušet nordic walking.

Mezi tradiční sporty pro dva patří také cvičení v posilovně. Právě u této aktivity je výhodou vzájemná podpora a snadnější dosahování cílů. Fyzicky zdatnější jedinci mohou vyzkoušet populární akro jógu a naučit se věřit jeden druhému.

Na co si dát pozor

Cvičení s partnerem může do vašeho života přinést spoustu výhod, pokud k němu ovšem přistoupíte správně. Určitě zapomeňte na přehnanou soutěživost a vysmívání se svému protějšku za prohru nebo nesplněný cíl. Důležité je, abyste se při cvičení nerozhádali, naopak byste měli tvořit sehraný tým.

Pozor také na to, když je jeden z vás příliš líný. Ten druhý pak musí nastoupit jako motivátor a postarat se o to, abyste na cvičení opravdu vyrazili. Nenechejte se přemluvit a vytrvejte v tom, co jste si předsevzali.

Vyhýbejte se i opačnému extrému a s cvičením to nepřehánějte. Naplánujte si pravidelný odpočinek, na který se můžete těšit. Vyrazte spolu do sauny nebo na bazén a užijte si chvíle, kdy nemusíte běhat nebo dřepovat.

Cvičení nemusí být jen nuda a otrava, ale naopak může být skvělým způsobem trávení času s vaším partnerem. Zkoušejte různé sporty, motivujte se a bavte se!

Sdílej:

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close