Odpovědět: cvičení doma

Účastník
Petra Malá on #4248

Dobrý den, Aneto,
předně děkujeme, že jste se obrátila na Průvodce výživou! 🙂

Píšete, že chcete se svojí váhou něco udělat – Vaším cílem tedy bude odbourání tuků. Pro takový cíl je nejvhodnější cvičit ráno, takže postupujete správně. Ale! Hodinu po probuzení a stále na lačno, to je celkem dlouhá doba. Zkuste začít s cvičením půl hodiny po probuzení.
Cvičení by mělo být v nižší intenzitě podporující využívání energie z tukových zásob (cca. 65-75 % Vaší maximální tepové frekvence) a pak by Vám nemělo být ani těžko. Případně se můžete zkusit trochu napít nápoje podporujícího odbourávání tuků a zrychlujícího metabolismus (např. různé iontové nápoje s L-karnitinem).
Pravda je, že pro někoho ranní cvičení vůbec není, takže pokud Vám vyloženě nedělá dobře, cvičte v kteroukoli dobu, ale vždy nejméně 2 hodiny po jídle a po cvičení opět počkejte hodinu, než se zase najíte. Co jíst před cvičením je obsáhlé téma – lehký oběd (těstoviny, rýže,) nebo svačinu – např. kousek celozrnného chleba se sýrem.

Ať se Vám daří a napište nám, jak postupujete!

Za tým Průvodce výživou

Petra

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close